Vampire World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vampire World

Be a vampire or a werewolf or whatever you want!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Jan 02, 2015 9:30 am
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» FFS Du er en engel.
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptyTirs Nov 10, 2015 8:34 am af Alexander

» Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Nov 08, 2015 1:02 pm af Maybelle

» På jagt... >:L [for alle, første emne]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptyMan Dec 08, 2014 5:43 am af Alexander

» natte arbejde IGEN!
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptyMan Aug 05, 2013 8:51 am af Blukon

» Vold eller ikke?
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Apr 21, 2013 9:02 am af Maybelle

» Ny idé til siden (poll)
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Apr 21, 2013 8:42 am af Maybelle

» Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptyTors Mar 21, 2013 7:05 am af Nick Eli

» Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptyTirs Mar 19, 2013 3:03 am af Emmali

» lupilup jeg er på arbejde XD
Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptyTirs Mar 19, 2013 2:26 am af Alexander

Most active topics
På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD
Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Ny idé til siden (poll)
FFS Du er en engel.
natte arbejde IGEN!
Mest viste emner
På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD
Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kitsuni (skovånder)
Varulve (Både oprindelig og forvandlede)
Oprindelige Vampyrer
Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Hekse og Troldmænd
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Mest aktive brugere
Alexander
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Maybelle
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Emmali
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Max
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Jukito
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Tenna
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Blukon
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Esion
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Nick Eli
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Mest aktive emnestartere
Maybelle
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Alexander
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Max
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Blukon
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Emmali
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Esion
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Jukito
Kedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_lcapKedsomheden... Kan ikke vente xD I_voting_barKedsomheden... Kan ikke vente xD I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Keywords
Affiliates
free forum


 

 Kedsomheden... Kan ikke vente xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Blukon

Blukon


Antal indlæg : 8
Join date : 05/05/12
Age : 30

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 2:05 am

Sted: Jeg sidder ved kanten ud til søen
Tid: Kl. 13:00
Vejr: solrigt ikke en sky på himlen
Omgivelser: Det er næsten tomt. De fleste kommer ikke her ud Pga. at så mange dør her omkring...
Tøj: Det på billede (Bare renere)
Humør: Trist keder mig mega meget...

Jeg sad ved kanten af søen og smed sten hen mod vandet. Det var mega kedeligt... Kunne ikke vente til det blev nat så jeg kunne komme ud at kvase insekter...
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: mlamlamla   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 2:59 am

humør: glad og tilfreds
tøj:det på billede og en stor jakke (til kors og sådan noget Very Happy )
sted:på vej hen til søen

jeg var på vej hen til søen, fordi der kunne jeg altid sidder i fred
(der kom jo ikke så mange menesker XD )
jeg sadte mig ned ved en anden ikke så pæn parsone










((BADA§§ huh?))
Tilbage til toppen Go down
Blukon

Blukon


Antal indlæg : 8
Join date : 05/05/12
Age : 30

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Nej nej nej...   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 3:07 am

Da jeg hade været alene i et stykke tid kom en fint klædt pige med en over drevet stor jakke og satte sig ned ved siden af mig. "Hej" sagde jeg så pænt som jeg kunne og for sat "Hvad laver du her? Folk holder sig gerne så langt fra søen som de kan... det er også farligt med alle de uheld der sker her omkring"
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 3:16 am

"hej Hvad laver du her? Folk holder sig gerne så langt fra søen som de kan... det er også farligt med alle de uheld der sker her omkring" sagde manden.
man kunne god høre at han prøvet og lyde søder end han var.
"hej jeg er bare ude at gå og ja det er farligt men jeg tager chancen Rolling Eyes "
sagde jeg pænt tilbage."hvad med dig?"











((ja blu' hvad med dig xD))
Tilbage til toppen Go down
Blukon

Blukon


Antal indlæg : 8
Join date : 05/05/12
Age : 30

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 3:24 am

"hej jeg er bare ude at gå en tur og ja det er farligt men jeg tager chancen" sagde hun og holde en pause og forsat "Hvad med dig?" Jeg kunne mærke et eller andet underligt ved hende men kunne ikke sætte fingeren på hvad. hun kom bare og satte sig ned ved siden af en vildt fremmede. Jeg kiggede smilende på hende så man ikke kunne se andet end minde tænder på grund af skyggen fra min Hoode. Viste ikke hvad jeg skulle svare andet end "Ikke noget sidder bare og glor ud på vandet"
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 3:30 am

"Ikke noget sidder bare og glor ud på vandet"sagde han.
vi sad i stilhed i lidt tid in til jeg spurgte hvad hans navn var.
"hvad er dit navn?"
Tilbage til toppen Go down
Blukon

Blukon


Antal indlæg : 8
Join date : 05/05/12
Age : 30

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 3:39 am

Vi sad længe uden at nogen sagde noget da hun tog sig sammen og spurgte om mit navn "hvad er dit navn?" "Blukon" sagde jeg og fortsatte "Hvad med dig?" Jeg kunne ikke lade vær med at kigge på hinde der var et eller andet underligt med hende hun var helt bleg lige som en vampyr... men hun var ikke en vampyr måske var hun bare albino eller virkelig asocial og aldrig forlod sit hjem?.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 3:48 am

"jeg har ikke et navn"sagde jeg trist. jeg stod op,
men da jeg stod op glemte jeg han kunne se alt, korsene,
vidløj,og flasker med heligt vand.
så jeg skynde mig og stampe væk.
Tilbage til toppen Go down
Blukon

Blukon


Antal indlæg : 8
Join date : 05/05/12
Age : 30

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 4:00 am

Hun svarede hun ikke hade et navn og rejste sig. Da hun rejste sig kunne jeg se under hendes jack-et under den var der dægget med alle mulige "våben" mod en vampyr. hun så at jeg kiggede under hendes Jack-et var det fordi jeg så "våbnene" eller fordi jeg kiggede under jakken vidste jeg ikke men hun trådte langsomt men alligevel med hurtige bevægelser bagud. Jeg kiggede på hende og smilede
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 4:07 am

"HVAD GLOR DU PÅ?????!!!!"jeg var mega sur over at han så det.
jeg skynde mig at lukke jakken og løbe væk!
Tilbage til toppen Go down
Blukon

Blukon


Antal indlæg : 8
Join date : 05/05/12
Age : 30

Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD EmptySøn Mar 17, 2013 6:51 am

Et surt udtryk formede sig på hendes ansigt da hun råbte "Hvad glor du på!" af mig og løb sin vej. Jeg vidste der var noget specielt med hende men en hunter? nej... Nu vidste jeg at der var mere end en hunter i byen.













( NO! Imma Getting fired Very Happy )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden... Kan ikke vente xD   Kedsomheden... Kan ikke vente xD Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vampire World  :: Venomuse :: Venomuse Forest :: Drowning Creek-
Gå til: