Vampire World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vampire World

Be a vampire or a werewolf or whatever you want!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Jan 02, 2015 9:30 am
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» FFS Du er en engel.
lupilup jeg er på arbejde XD EmptyTirs Nov 10, 2015 8:34 am af Alexander

» Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Nov 08, 2015 1:02 pm af Maybelle

» På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Dec 08, 2014 5:43 am af Alexander

» natte arbejde IGEN!
lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Aug 05, 2013 8:51 am af Blukon

» Vold eller ikke?
lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Apr 21, 2013 9:02 am af Maybelle

» Ny idé til siden (poll)
lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Apr 21, 2013 8:42 am af Maybelle

» Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
lupilup jeg er på arbejde XD EmptyTors Mar 21, 2013 7:05 am af Nick Eli

» Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
lupilup jeg er på arbejde XD EmptyTirs Mar 19, 2013 3:03 am af Emmali

» lupilup jeg er på arbejde XD
lupilup jeg er på arbejde XD EmptyTirs Mar 19, 2013 2:26 am af Alexander

Most active topics
På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD
Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Ny idé til siden (poll)
FFS Du er en engel.
natte arbejde IGEN!
Mest viste emner
På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD
Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kitsuni (skovånder)
Varulve (Både oprindelig og forvandlede)
Oprindelige Vampyrer
Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Hekse og Troldmænd
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Mest aktive brugere
Alexander
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Maybelle
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Emmali
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Max
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Jukito
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Tenna
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Blukon
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Esion
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Nick Eli
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Mest aktive emnestartere
Maybelle
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Alexander
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Max
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Blukon
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Emmali
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Esion
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Jukito
lupilup jeg er på arbejde XD I_vote_lcaplupilup jeg er på arbejde XD I_voting_barlupilup jeg er på arbejde XD I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Keywords
Affiliates
free forum


 

 lupilup jeg er på arbejde XD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 4:21 am

humør:lidt glumy
tøj:caffen's uniform
vejr:nesten ingen skyer
klokken:13:30 ca.

jeg passet mit job som sædvanligt.
jeg elsker mit job der er altid søde menesker over det hele
men jeg var lidt sur over ham manden med kutten "blukon"
tror jeg nok.


Sidst rettet af emmali Søn Mar 17, 2013 10:26 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 4:42 am

Jeg gik på en lidt tilfældig gade i Venomuse centrum. Klokken var omkring spisetid, eller lige efter normal spisetid. Jeg spottede et skilt næsten lige oven over mig og stoppede. 'Café' stod der i store, fine, buende bogstaver. En pludselig lyst til thé indtog mine tanker. Jeg kiggede kort ind ad vinduerne; det så hyggeligt nok ud. Der var ikke for mange mennesker og der så ud til at være fri bane mht. andre vampyrer eller varulve. Caféen bar dog et lille streg af overnatur, men det gjorde næsten hele Venomuse. Jeg besluttede mig for at gå ind, og gik med halvsmå, rolige skridt ind i den lidt store café. Jeg kiggede kort rundt, som et ekstra sikkerhed-rekogniseringsforanstaltning, og efter mental godkendelse satte jeg mig ved et af caféens mindste tremandsborde. Jeg gjorde tegn efter en servitrice.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 4:51 am

da der var en der viste tegn skynde jeg mig at gå der over,"hvad skulde det være"
spurgte jeg glad.men der var en lugt af vampyr over ham. mit humør
skiftet til en endnu mere glad tone det var længe siden jeg hade set
en her inde."lad mig gætte meneske blod"sagde jeg i en lidt med i melem
glad og sur stæmme,












((ha ha jeg ved hvad du er XD))
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 5:11 am

Ikke mindre end et par sekunder efter, at jeg havde givet tegn, stod der en servitrice ved mit bord. Hun smilte til mig, og spurgte, hvad jeg skulle have.
"... lad mig gætte," fortsatte hun, "menneskeblod?" Jeg kiggede forbavset op på hende med et undersøgende blik.
"... nej tak..." af en eller anden grund følte jeg mig meget truffet; bare sådan at stereotype mig? På den anden side så er det jo også rimelig meget det, vampyrer gør. Men alligevel.
"Bare thé, tak," Jeg besluttede mig for ikke at kommentere på hendes unødvendige joke/kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 6:32 am

"nå det er god. te så gerne"han var flink.jeg gik en og lavet noget te.
da teen var færdig gik jeg ind og ga den til ham.
jeg ga et stort smil,ja det største jeg kunne"ha en god dag" Very Happy
jeg syndets han var sød, "jeg håber teen er god"sagde jeg og gik.












((nå kris XD))
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 6:41 am

"Nå godt," svarede hun med et smil og fortsatte, "Te, så gerne," så gik hun ud i køkkenet, sikkert for at forberede théen. Noget af min anspændthed forsvandt, men jeg følte mig stadig meget presset. Hvordan kunne hun vide det? Så jeg bare sådan ud? Eller var hun selv noget overnaturligt? Hun lugtede desuden selv lidt af vampyr-- men ikke helt ligesom mig. Mere som... vampyrblod...
'En hunter!'
Der var en hvis chance for, at dette kunne gå hen og blive ekstremt farligt for mig. Heldigvis arbejder hunters mest alene.
Hun kom ind med théen, satte den med et par høflige ord og smil, og gik derefter igen.
Jeg øjnede théen lidt mistænkeligt, men tog den kort efter og sippede den; den var god.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptySøn Mar 17, 2013 7:06 am

da jeg igen kom til køkknet sagde min boss at jeg skulle holde fri,
jeg sagde tak og gik hen og satte mig ved vampyren."hvad er dit navn?.
spug' jeg sød til ham.han så ikke farlig ud så jeg to chancen!














((god XD))
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 3:08 am

Mine nerver dulmede stille ned mens jeg drak théen. Jeg stirrede sidelæns ud af caféens vinduer, og tog igen mig selv i at tænke over min fremtid... Ville jeg altid skulle vandre fra sted til sted, uden nogensinde at danne bånd med andre? At blive venner med andre vampyrer var ikke en mulighed, og at blive venner med mennesker var heller ikke...
"Hvad er dit navn?" Jeg vendte blikket ligefrem foran mig, og der sad hunteren.
"... Alexander." at fortælle mit navn kunne ikke skade; det kunne hun i hvert fald ikke tracke mig på.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 3:26 am

"Alexander"svaret han. han virket flink nok men han
var vampyr. "er du her fra?"spug' jeg ham med et vendene blik.
*jeg ville gerne vide om han var opr', vis ikke hvem hade forvanlet ham.
og ville han virklig ikke drikke blod?*tingene rumlet i mit hovde.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 3:34 am

Så spurgte hun hvor jeg var fra. Hun virkede flink, men jeg kunne mærke, at hun var lidt anspændt-- hvilken hunter ville ikke være det? Jeg besluttede mig dog alligevel for ikke at lege i hendes hånd, og i stedet give hende sit spil for.
"Er det her en afhøring?" Jeg sendte hende et lille drillende smil og fortsatte, "et øje for et øje, ikk'? Navn?" Jeg afventede hendes reaktion stadig med mit smil på plads.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 3:47 am

"meget vel, har ikke et navn,ok hvor er du fra?"svaret jeg i speedtalk motion.
jeg var ikke i humør for sur snak så jeg sende et magen til smil.
var han mon opr."og er du en opr' eller forv'?"
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 3:56 am

"... meget vel, har ikke noget navn, ok, hvor er du fra?" Hun spyttede ordene ud i en lang sætning, og sluttede af med at smile til mig. Underlig hunter...
"Og er du opr eller forv?" tilføjede hun lige til sidst, for at bryde med enhver hemmelighed af værdi jeg kunne byde på. Jeg rynkede min næse og lagde armene over kors, "og hvad kunne du så give af information, der ville være et lige værdi af de hemmeligheder, Hunter?" Jeg kunne ligså godt vise, at jeg allerede vidste, hvad hun var. Bare sådan at det ikke var hendes store 'hemmelighed'.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 4:05 am

"umm..........jeg har en hunter kappe er det nok?"spug' jeg og ga et navøst smil.
"vis ikke har jeg ikke noget". *det var ikke overaskene at han viste det
lugten af vampyr blod ikke?*jeg holde det lille smil på læben det var ikke
sikkert han kunne se jeg hade nogne hemmelighed tilbage.













((hvad pyntser du på O_o))
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 4:16 am

Hun svarede, at den eneste hemmelighed hun havde, var, at hun havde en hunter kappe. Hvilket overhovedet ikke var mine svar værd. Hun sad bare der og smilte.
"... mine hemmeligheder er ikke det værd," jeg klikkede min tunge og holdte en lille pause, "men du kan godt få ét af svarene... jeg er en forvandlet vampyr. Jeg vil helst ikke gå rundt og blive forvekslet med oprindeligt skum."
Jeg satte mig en i doven, hængende stilling og fokuserede på min tomme tekop.
"Hvor meget kommer jeg så af med?"
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyMan Mar 18, 2013 4:21 am

"den var på huset"jeg ga' et lille smil. "det er nok tid til jeg skal hen til ha-"
jeg lukket munden med min hånd og håbet han ikke hørte det.
"til haven~"sagde jeg langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD EmptyTirs Mar 19, 2013 2:26 am

Jeg rynkede mit ene øjebryn op ved hendes svar. 'Haven?'
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare, så jeg log den bare slide. Jeg havde jo ikke ret til at blande mig i det... ikke endnu i hvert fald.
"Men så må du jo hygge dig i 'haven', hunter Emmali, og så vil jeg gå," jeg rejste mig, sendte hende et hurtigt farvelblik, og gik ud af cafédøren.


//OK, hvis der mangler nogle bogstaver indimellem (specielt a'er), så er det mors tastatur der er lidt underligt XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lupilup jeg er på arbejde XD Empty
IndlægEmne: Sv: lupilup jeg er på arbejde XD   lupilup jeg er på arbejde XD Empty

Tilbage til toppen Go down
 
lupilup jeg er på arbejde XD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vampire World  :: Venomuse :: Venomuse Café-
Gå til: