Vampire World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vampire World

Be a vampire or a werewolf or whatever you want!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Jan 02, 2015 9:30 am
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» FFS Du er en engel.
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Nov 10, 2015 8:34 am af Alexander

» Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptySøn Nov 08, 2015 1:02 pm af Maybelle

» På jagt... >:L [for alle, første emne]
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyMan Dec 08, 2014 5:43 am af Alexander

» natte arbejde IGEN!
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyMan Aug 05, 2013 8:51 am af Blukon

» Vold eller ikke?
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptySøn Apr 21, 2013 9:02 am af Maybelle

» Ny idé til siden (poll)
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptySøn Apr 21, 2013 8:42 am af Maybelle

» Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTors Mar 21, 2013 7:05 am af Nick Eli

» Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 3:03 am af Emmali

» lupilup jeg er på arbejde XD
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 2:26 am af Alexander

Most active topics
På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD
Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Ny idé til siden (poll)
FFS Du er en engel.
natte arbejde IGEN!
Mest viste emner
På jagt... >:L [for alle, første emne]
lupilup jeg er på arbejde XD
Kirkegården [Tenna, Jukito, Esion, Maybelle]
Kitsuni (skovånder)
Varulve (Både oprindelig og forvandlede)
Oprindelige Vampyrer
Er lige kommet til byen... Der er mange overnaturlige lugte her... [for alle]
Kedsomheden... Kan ikke vente xD
Hekse og Troldmænd
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Mest aktive brugere
Alexander
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Maybelle
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Emmali
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Max
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Jukito
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Tenna
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Blukon
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Esion
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Nick Eli
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Mest aktive emnestartere
Maybelle
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Alexander
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Max
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Blukon
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Emmali
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Esion
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Jukito
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_lcapSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_voting_barSpecielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Keywords
Affiliates
free forum


 

 Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]

Go down 
+3
Jukito
Alexander
Max
7 deltagere
ForfatterBesked
Max

Max


Fulde navn : Max Martinez
Antal indlæg : 11
Join date : 18/03/13
Age : 31

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 2:37 am

OK, det er måske ikke HELT en 'jeg søger', men tæt nok.

Jeg har dannet et emne, som hedder 'På jagt [for alle]' (eller noget lignende) og det var meningen at dette skulle være et...

!!SHOWDOWN!!

Yes! Du læste rigtigt! Hvorfor ikke deltage i en rigtig kamp derinde? Maybelle (menneske) skal være 'the problem'-- altså, der er nogen, der vil spise/forvandle hende, og så er der nogen, der vil redde hende! Så, en masse gode og onde - NU SKAL DER KÆMPES!

(Maybelle bliver et dejligt måltid :-P) --Jep, jeg er bare skide ond! >:-)

Så skriv gerne, hvis du vil være med her, og hvad din rolle skal være, og hvad du gerne vil have der skal ske. Diskutér lige eventuelt med dit offer/din voldsmand.

- Max >:-P
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Fulde navn : Alexander Young
Antal indlæg : 29
Join date : 07/05/12
Age : 138
Geografisk sted : Venomuse by.

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 3:02 am

Haha, Max. Som om nogen vampyrer vælger din side. Til gengæld er der 3 varulve herinde og kun to vampyrer... Men bare fordi der er tre, betyder det jo ikke nødvendigvis, at de er med xD

Forsvarer helt klart Maybelle (selvom jeg er svag).

Melder mig med på det gode hold.

(det ender med at blive et vampyr vs varulve opgør, det her...)

- Xander
Tilbage til toppen Go down
Jukito

Jukito


Antal indlæg : 10
Join date : 05/05/12
Age : 30

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 3:09 am

Jeg ville gerne ind og kæmpe lidt med.haha Razz
men jeg vælger også at Forsvarer Maybelle.
(det er nok sjovest)den gode side FTW!!!!!.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Fulde navn : tenna volian
Antal indlæg : 10
Join date : 18/03/13
Age : 36
Geografisk sted : venomuse

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 3:14 am

jeg vil lisom helt klart spise Maybelle.
så jeg er lisom med de onde.

det bliver så sjovt at vinde for vi vender ligesom totalt!.
Tilbage til toppen Go down
Maybelle
Admin
Maybelle


Fulde navn : Maybelle Rickie
Antal indlæg : 27
Join date : 05/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Venomuse :D

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 3:16 am

Okay, jeg tænker at jeg allerede er medlem af dette her. Så...

Jeg søger:

- En, som vil dræbe mig (jeg bliver engel), og derefter hele tiden forsøger at dræbe mig (altså; får en fetish med at dræe mig). TT__TT
- En vampyr, som fortæller mig, hvad jeg er blevet til-- en som er en stor trussel og ven på samme tid. - Jeg bruger bare Alexander XD (Er jeg dum eller sådan noget?)

... jeg får så mange problemer, og det er din skyld, Max. Men jeg tilgiver dig XD

- Maybelle


Sidst rettet af Maybelle Tors Mar 21, 2013 3:31 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
https://bloodynight.danskforum.net
Emmali

Emmali


Fulde navn : unknown
Antal indlæg : 27
Join date : 17/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTirs Mar 19, 2013 3:34 am

jeg vil også med, men jeg gå kun efter og få' det stoppet.
jeg vil både slå vampyrer og varulve ihjel vis jeg skal.

Very Happy og vis det bliver helt vild måske Maybelle som den siste udvej.
Tilbage til toppen Go down
Maybelle
Admin
Maybelle


Fulde navn : Maybelle Rickie
Antal indlæg : 27
Join date : 05/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Venomuse :D

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTors Mar 21, 2013 3:29 am

Okay, så... mangler stadigvæk én, som kan dræbe mig, og derefter prøve et par gange, mens jeg er engel... ingen onde der har lyst? (<-- mærkeligt xD) Ellers må jeg jo bare få Max til det... Men der er bare lidt nedern at det kun foregår mellem sine egne brugere. XD

Egentlig er dette bare sådan en slags huske-efterlysning: Nogen der har lyst til at dræbe mig? Rigtig gerne varulv-- men andet er også OK... XD
Tilbage til toppen Go down
https://bloodynight.danskforum.net
Max

Max


Fulde navn : Max Martinez
Antal indlæg : 11
Join date : 18/03/13
Age : 31

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTors Mar 21, 2013 6:12 am

Okay! Jeg synes, at vi snart er nået til det antal, der skal være med... så snart Maybelle har fundet en til at dræbe hende (XD), begynder vi emnet. 'Tidsfristen' er til i morgen-- så hvis ingen har meldt sig dér, er det bare mig, Max altså, der dræber hende LOL XD

Håber alle har forstået det, ellers spørg herunder ;D

- Max Razz
Tilbage til toppen Go down
Nick Eli

Nick Eli


Fulde navn : nick eli
Antal indlæg : 1
Join date : 21/03/13
Age : 30
Geografisk sted : venomuse

Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] EmptyTors Mar 21, 2013 7:05 am

jeg vil gerne dræbe hende, det bliver sjovt. nick^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty
IndlægEmne: Sv: Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]   Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Specielt emne! [Læs, hvis du vil være med i noget epic!!]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vampire World  :: Information :: Jeg søger...-
Gå til: